FANDOM

Urahid olid Suure maa esimesed elanikud. See on iidne rahvas mis jaotub kolme hõimu : metsahõim, mägedehõim ning kõrbehõim. Hiljem arenesid urahitest välja haldjad. Urahid olid sihvakad ja tugevad, palju osavamad ja kiiremad kui inimesed. Samuti ei saanud võrrelda nende võlu inimestega. Urah tähendab mäe urahite keeles nägijat. See tuleneb sellest, et Urahid näevad väga kaugele ja nende silmanägemine on hea ka pimedas. Sõna urah tuleneb kõrbe keelest, sõnadest un arah. Un arah tähendab kõrbehõimu keeles tee leidjat. Osad legendid räägivad, et see tuleneb sellest, et urahitel on oma kindel elutee, igal urahil oma elutee ja kedagi ei salatud tegude eest mida ta tegi. Kuritegude eest muidugi karistati, aga harva surmaga. See mis urahitele iseloomulik on on "lod emreh" , otsetõlkes "tõene unenägu". See tuleneb sellest, et urahid saavad kontrollida oma und. Kui nad tahavad magama jääda siis nad jäävad otsekohe. Ka ärkvel püsivad nad kauem kui inimesed. Põhiline on aga see, et urahid näevad alati unenägusid ja need on alati tõesed. Kõik mida urahid unes näevad on juhtumas, on juhtunud minevikus või juhtub tulevikus. Veel üks legend räägib mälestuste metsast. See on urahitele kõige tähtsaim; nad kaitsesid seda ja võitlesid selle eest. Tänu sellele on urahid ülimalt targad. Kõik urahid ning nende esivanemad panid sinna kasvama oma puu oma mälestuste ja teadmistega. Nii tekkis suur mets. Kuigi seda metsa pole keegi oma silmaga näinud, usuvad ikkagi paljud selle olemasolusse. Selle tõttu arvatakse et praegugi elab Rahvaste luigel uraheid.

Also on FANDOM

Random Wiki